jueves, 31 de marzo de 2016

Yellow lions

 Beste astebete ezer publikatu barik ez dot pasatu nahi! Josten nabil baina argazkien kontuagaz ez nabil oso fin...hona hemen aurreko publikazio bat Menuda inspiracionekin lotzeko.

Soineko hau M txikiari egin neutsanean maitemindu nintzan, ez dakit hain polita dan, baina niri ikaragarri gustatzen jat.

El vestido que le hice a M me enamoró desde el primer momento. A lo mejor no es tan bonito, pero a mi me encanta.




Patroia Birdie Birdie modeloa da (Ottobre). Beste behin egin neban eta aldatzeagatik, gerrikoa eta gerrikoan kordelak ipini deutsadaz. guztiz desberdinak dira! Beste egun batean aurretik egindako jantzia erakutsiko dot.

 Oihalak Mimidae Shopen lehoiena eta Cal Joanen erositakoak dira.

El patrón es el Birdie Birdie de la revista Ottobre. lo utilice para otro vestido y por hacerle cambios, le puse una especie de cinturilla y dos cordones "ocultos". son totalmente diferentes! otro dia os lo enseñare.

La tela de leones es de Mimidae Shop y la otra es de Cal Joan.

Gaur amaitzen da Fushufana eta CalJoanymas-ek egindako mobida, bide batez, betara lotuko dot sarrera.Yellou is the new black

Menuda inspiracion

Jantzia -Vestido

8 comentarios:

  1. Me encanta!! a mi me parece muy bonito!! gracias por participar!!

    ResponderEliminar
  2. Ez nau harritzen maiteminduta egotea, super polita da-ta! Eta txikia ze pozik joango den amatxok egindako soinekoarekin.

    ResponderEliminar
  3. Oso politxa da soineko hori!! begiratu behar dot bai patroia lobari antzeko zerbait egiteko!

    ResponderEliminar
  4. Jantzia oso sinplea da baina aldaketak errez egin ahal zaizkio, mahuka laburrekin egitea pebtsatuta daukat hurrengorako!

    ResponderEliminar
  5. Muy chulo! De què ottobre es el patrón Birdie Birdie?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Es de la 1/2015, aunque este vestido poco tiene que ver con el patrón original!

      Eliminar
  6. Que bonito vestido!! Y esos leones me encantan.

    ResponderEliminar